KOOP NU GOEDKOOP, ONMIDDELLIJK BESCHIKBAAR

Dienst na verkoop

Wat kan ik doen als mijn toestel niet meer werkt?

Indien uw toestel hersteld dient te worden, dan is het zeer belangrijk om te weten of het toestel nog onder garantie valt of niet.

Onder Garantie

Als uw toestel nog onder garantie valt, neemt u best rechtstreeks contact op met fabrikant van uw toestel.

U kan de gegevens van de fabrikant terugvinden

  • Op onze verkoopbon/factuur
  • Op onze website: klik hier

Buiten Garantie

Valt uw toestel niet meer onder de fabrieksgarantie, neemt u best contact op met de dichtsbijzijnde winkel.

Wij werken samen met onafhankelijke techniekers in de regio van onze winkels die kunnen langskomen om herstellingen uit te voeren.


Terug naar veelgestelde vragen

© 2024 Elektro Loeters NV - Bel op +32 59/33.16.25 of mail internet@loeters.be - Algemene voorwaarden - Alle prijzen incl. BTW - BE0460.057.637 - A Brackxstraat 6 Oostende - Sitemap