Thuislevering
Hoe kiezen voor levering aan huis?
Bij het plaatsen van uw bestelling op onze WEBSITE of in onze WINKELS, kan u kiezen voor THUISLEVERING of AFHALING in één van onze winkels.
Houd ermee rekening dat uw bestelling enkel geleverd wordt als alle toestellen aanwezig zijn en het volledige saldo is betaald. Moet uw toestel naar boven via een trap, dan kan u dit ook aanduiden bij het bestellen. Kilk HIER voor meer informatie omtrent leveringen via een trap
Bestelling op de website
Als u de gewenste toestellen in het winkelmandje heeft geplaatst, kan u kiezen voor een THUISLEVERING. Afhankelijk van het gekozen toestel(len) en de plaats van levering zal uw bestelling geleverd worden door onze EIGEN LEVERINGSDIENST met onze EIGEN CHAUFFEURS of door PostNL.
Indien ons systeem aangeeft dat één van onze chauffeur bij u levert, zal u in het bestelproces ZELF een leverdatum kunnen kiezen dewelke het best voor u schikt, dit door middel van onze eenvoudige "agendatool". Indien u nog een opmerking wenst toe te voegen betreffende uw levering kan u dit steeds vermelden in het veld "bijkomende informatie".
Als wij leveren via PostNL, kan u geen leverdatum kiezen op onze website dit doet PostNL in uw plaats. U krijgt hiervoor nadien een mail met een track-and-trace of in het geval van een zending met een gewicht boven 32kg een kalender om alsnog zelf een data te kiezen.
Bestelling in de winkel
Uiteraard bent u steeds welkom in 1 van onze 8 winkels winkels waar u een ruime selectie uit ons assortiment kan bezichtigen. Indien u alsnog een thuislevering wenst kan u dit steeds aan onze verkoper aangeven en bekijken ze samen met u wat de mogelijkheden zijn. Wij willen u erop attenderen dat wij enkel mits voorradigheid van de bestelde toestellen alsook het vereffenen van de factuur overgaan tot het inplannen van een leverdatum.
LEVERING AAN HUIS
Levering via eigen leverdienst (regio Vlaanderen)
De avond voorafgaand de levering zal u zowel een mail alsook een tekstbericht ontvangen van MoveTex met daarin een richtuur alsook een track-and-trace. Hiermee heeft u meteen al een idee hoelaat u onze chauffeur kan verwachten. Mocht onze chauffeur vertraging hebben opgelopen kan u ook steeds via de track-and-trace de laatste updates volgen. Kort voor aankomst (15-20 min) zal de chauffeur u even opbellen.
Eenmaal onze chauffeur bij u is aangekomen, zal de chauffeur de bestelling uitladen en plaatst hij deze op de door u aangegeven plaats in achting houdend dat onze chauffeur niet levert op verdiep zonder dat u als klant een verhuislift ter beschikking heeft of er een voldoende ruime lift aanwezig is in het gebouw. Moet uw toestel naar boven via een trap, dan kan u dit ook aanduiden bij het plaatsen van uw bestelling: https://loeters.be/nl/p/levering-op-verdieping-via-een-trap.
Oude/defecte toestellen zullen worden meegenomen mits deze watervrij en afgekoppeld klaarstaan. Toestellen die niet "transportklaar" zijn , worden achteraf niet meer opgehaald!
Wij bieden geen mogelijkheid tot betaling tijdens de levering, de factuur dient steeds vooraf te worden betaald. De goede ontvangst van de goederen wordt bevestigd door middel van een foto alsook door een hantekening van u als klant. Een foto dient als hulpmiddel en om discussies achteraf te vermijden.
Levering via PostNL (voor regio Wallonië, Nederland en Luxemburg) of (voor kleine toestellen of toebehoren)
Bestelt u een groot/zwaar toestel ( wasmachine, koelkast, vaatwasser, ...) en woont u in Wallonië, Nederland of Luxemburg? Dan zal uw bestelling geleverd worden via PostNL Extra@Home. Wanneer de toestellen door PostNL opgehaald worden, zal u van hen een kalender ontvangen waarin u zelf de leverdatum kan kiezen
Bestelt u een klein toestel of toebehoren, dan zal deze geleverd worden door de pakketdienst van PostNL. Uw toestel wordt dan ten laatste de eerstvolgende werkdag en mits voorradig opgehaald om nadien bij u te worden geleverd. U wordt hiervan verwittigd door middel van een mail met een track-and-trace.
Thuislevering op later tijdstip (GRATIS STOCKEREN)
Heeft u uw set toestellen niet direct nodig? GEEN PROBLEEM, wij stockeren vanaf 4 toestellen GRATIS voor 6 maanden, mits betaling van een voorschot van 10%.
DIENST NA VERKOOP
Heeft u vragen of opmerking bij de levering of merkt u op dat er schade is, gelieve dan direct contact op te nemen met onze klantenservice. U kan de klantenservice bereiken door te bellen naar 059/33.16.25 of door te mailen naar internet@loeters.be.
Hulp bij zelfplaatsing
Wenst u onze hulp bij zelfplaatsing? Bekijk dan zeker onze installatiepagina's om makkelijk thuis uw toestellen zelf te installeren!